Header
Header
Header
728x90

تناسب اندام :چگونه به سرعت کالری بسوزانیم؟

راه رفتن طبیعی ترین و ساده ترین نوع ورزش است و میتواند جزء سلاح های خیلی قوی در برابر اضافه وزن باشد.پژوهش ها نشان می دهند که  چگونه تغییر سرعت حرکت در هنگام پیاده روی ( با ترکیب سریع و سپس آرام راه رفتن ) میتواند باعث شود که کالری ها را سریع تر بسوزانیم. فعالیت فیزیکی  مهم ترین عامل برای داشتن سلامت است،. همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به کاهش وزن کمک می کند. اگر شما مایل به ایجاد یک تغییر کوچک اما قابل توجه در زندگیتان هستید  فقط پیاده روی کنید و بیش از حد انتظار کالری بسوزانید.

در هنگام پیاده روی تغییر سرعت داشته باشید به این شکل که سریع راه رفته و ناگهان سرعت را کم کنید و باستید درست مانند اتومبیل که بعد ازحرکت با  شتاب زیاد و سپس ترمز ، سوخت و انرژی بیشتری را می سوزاند، شما هم هنگام پیاده روی همراه با تغییر سرعت، (هماهنگی در شتاب و سپس توقف)، افزایش مصرف کالری و مسلما کاهش وزن خواهید داشت.

پیاده روی

بعد از این شما از خودتان سوال می پرسید:

چگونه  می توان فقط با پیاده روی ، دو برابر حالت طبیعی کالری سوزاند؟

ما برایتان توضیح میدهیم:

۱٫ در طی پیاده روی  که سرعتتان در هر دقیقه بیشتر می شود.هنگامی که خسته می شوید و پیاده روی  برایتان سخت میشود دوباره سرعت حرکت را بالا ببرید.

۲٫در طول راه رفتن شما میتوانید روی  لبه پیاده روها و سکوهای کوتاه جهشهای کوچک و  در جا زدن داشته باشید.

۳٫کوله پشتی  همراه خود را پر کنید به طوری که وزنش زیاد تراز حالت طبیعی شود.

۴٫ حین پیاده روی وزنتان را به آرامی روی قوزک پا بیندازید.

این نوع متفاوت از پیاده روی، خیلی راحت میتواند تبدیل به یکی از فعالیتهای روزانه تان شود که اگر به آن عادت  کنید دیگرفعالیتهای ورزشی آن مطلبی نیست که وقتی بحثش پیش بیاید نخواهید راجع به آن صحبت کنید. 

همانطور که گفتیم پیاده روی طبیعی ترین نوع ورزش است که علاوه بر کاهش وزن ، باعث افزایش گردش خون،تنظیم عملکرد دستگاه گوارش در هضم و جذب،محافظت در برابر عفونت،ویروس و بیماری های دیگر می شود.

مطالب مرتبط:

اولین مولتی نیوز ایران اخبار روز ،زیبای، تکنولوژی،دانلود اهنگ،فیلم،سرگرمی،ورزشی