Header
Header
Header
728x90

مفهوم شناسی ۴ لوگوی معروف جهان

برندهای معروف بخشی از زندگی مردم به شمار می آیند و در مکان های عمومی و خصوصی از آنها استفاده می شود.

“راب جانوف” طراح لوگوی اپل می گوید: کمی سیب خریده بودم و آنها را در ظرفی گذاشتم. چند دقیقه بعد یکی از آنها را برداشتم و گاز زدم. بعد ناگهان به این فکر افتادم که گاز زدن در انگلیسی “بایت” می شود که با دانش کامپیوتر در ارتباط است. از این رو لوگو این شرکت را سیبی که گاز زده شده طراحی کردم.

آدیداس از نام ” ادولف داسلر” موسس آن گرفته شده است و لوگو این شرکت به مرور زمان چندین بار تغییر کرده است، اما همواره سه خط افقی بر لوگوی آن ثابت مانده که یادآور کوه است و بسیاری از ورزشکاران بر سر فتح آن با یکدیگر رقابت می کنند.

خط نارنجی رنگی که در زیر لوگو آمازون وجود دارد، نشان دهنده رضایت مشتری است و امتداد این خط از aتا z نشانگر این است که آمازون محصولات متنوعی تولید می کند همانگونه که حروف متنوعی از حرف a تا  zدر الفبای انگلیسی وجود دارد.

لوگوی تویوتا، سوراخ سوزنی است که نخ از آن رد شده و به اصل تخصص این شرکت که از کارخانه ریسندگی شروع شده است اشاره می کند.

منبع نوشته :yjc-chichicity.ir

مطالب مرتبط:

اولین مولتی نیوز ایران اخبار روز ،زیبای، تکنولوژی،دانلود اهنگ،فیلم،سرگرمی،ورزشی